Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2588
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБулавенко, Світлана-
dc.date.accessioned2023-10-27T07:39:22Z-
dc.date.available2023-10-27T07:39:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБулавенко, С. Особливості освітньо-інформаційного простору для формування соціальної активності учнів у закладах загальної середньої освіти / С. Булавенко // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 104-110. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2588-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості функціонування освітньо-інформаційного простору спрямованого на формування соціальної активності учнів у закладах загальної середньої освіти. Зокрема розкриваються мета, завдання, структура, особливості взаємозв’язків, напрямки розвитку освітньо-інформаційного простору. Автор описує три модулі-складові освітньо-інформаційного простору фізичний,психологічний та інтелектуальний, а також обмін потоками інформації між усіма учасниками освітнього процесу в навчальному закладі, а також обмін інформацією з зовнішніми структурами.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectосвітньо-інформаційний простірuk_UA
dc.subjectІК-блокиuk_UA
dc.subjectсоціальна активність учнівuk_UA
dc.subjectінформаційні потокиuk_UA
dc.titleОсобливості освітньо-інформаційного простору для формування соціальної активності учнів у закладах загальної середньої освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
176114-Текст статті-388826-1-10-20190816.pdf411,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.