Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2556| Назва: | Динамічність термінології спеціальної педагогіки в інформаційну еру | 
| Автори: | Ашиток, Надія | 
| Ключові слова: | корекційна педагогіка інклюзивна педагогіка діти з особливими потребами інформаційне суспільство спеціальна освіта дефектологія  | 
| Дата публікації: | 2019 | 
| Бібліографічний опис: | Ашиток, Н. Динамічність термінології спеціальної педагогіки в інформаційну еру / Н. Ашиток // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 13-17. - Бібліогр. в кінці ст. | 
| Короткий огляд (реферат): | Автор аналізує інформаційні виклики XXI століття, що впливають на проблеми спеціальної освіти. Устатті представлений аналіз термінів “дефектологія”, “корекційна педагогіка” і “інклюзивна педагогіка”.Обґрунтовано доцільність використання терміна “інклюзивна освіта” для позначення освіти для всіх дітей,що навчаються в інклюзивному закладі. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2556 | 
| Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 174374-Текст статті-385631-1-10-20190728.pdf | 333,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.