Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2556
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАшиток, Надія-
dc.date.accessioned2023-10-23T08:25:19Z-
dc.date.available2023-10-23T08:25:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАшиток, Н. Динамічність термінології спеціальної педагогіки в інформаційну еру / Н. Ашиток // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 13-17. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2556-
dc.description.abstractАвтор аналізує інформаційні виклики XXI століття, що впливають на проблеми спеціальної освіти. Устатті представлений аналіз термінів “дефектологія”, “корекційна педагогіка” і “інклюзивна педагогіка”.Обґрунтовано доцільність використання терміна “інклюзивна освіта” для позначення освіти для всіх дітей,що навчаються в інклюзивному закладі.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкорекційна педагогікаuk_UA
dc.subjectінклюзивна педагогікаuk_UA
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk_UA
dc.subjectінформаційне суспільствоuk_UA
dc.subjectспеціальна освітаuk_UA
dc.subjectдефектологіяuk_UA
dc.titleДинамічність термінології спеціальної педагогіки в інформаційну еруuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174374-Текст статті-385631-1-10-20190728.pdf333,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.