Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1566
Назва: Розвиток шкільної біологічної освіти в Україні у 80 - 90-ті роки XX ст. (історіографія проблеми)
Автори: Чепіль, Марія
Ключові слова: освіта, реформи освіти
шкільна біологічна освіта
історіографія
учитель біології
суперечності
Україна
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Чепіль, Марія. Розвиток шкільної біологічної освіти в Україні у 80 - 90-ті роки XX ст. (історіографія проблеми) / М. Чепіль // Молодь і ринок. - 2019. - № 4. - С. 11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено розвиток шкільної біологічної освіти в Україні упродовж 80 – 90-х рр. ХХ ст. Розкрито зміст реформ шкільної освіти, появу предмета “Біологія”, де знайшли відображення ідеї системного підходу, реалізація змістового потенціалу курсу біології для профорієнтації учнів. Виявлено низку суперечностей у розвитку шкільної біологічної освіти. Акцентовано увагу на вимогах до змісту підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, розвитку системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1566
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
168359-Текст статті-370845-1-10-20190523.pdf244,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.