Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1566
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧепіль, Марія-
dc.date.accessioned2022-05-26T07:35:40Z-
dc.date.available2022-05-26T07:35:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЧепіль, Марія. Розвиток шкільної біологічної освіти в Україні у 80 - 90-ті роки XX ст. (історіографія проблеми) / М. Чепіль // Молодь і ринок. - 2019. - № 4. - С. 11-15. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1566-
dc.description.abstractУ статті висвітлено розвиток шкільної біологічної освіти в Україні упродовж 80 – 90-х рр. ХХ ст. Розкрито зміст реформ шкільної освіти, появу предмета “Біологія”, де знайшли відображення ідеї системного підходу, реалізація змістового потенціалу курсу біології для профорієнтації учнів. Виявлено низку суперечностей у розвитку шкільної біологічної освіти. Акцентовано увагу на вимогах до змісту підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, розвитку системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectосвіта, реформи освітиuk_UA
dc.subjectшкільна біологічна освітаuk_UA
dc.subjectісторіографіяuk_UA
dc.subjectучитель біологіїuk_UA
dc.subjectсуперечностіuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.titleРозвиток шкільної біологічної освіти в Україні у 80 - 90-ті роки XX ст. (історіографія проблеми)uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
168359-Текст статті-370845-1-10-20190523.pdf244,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.