Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1518
Назва: Розвиток професійного саморозуміння в процесі підготовки майбутніх учителів
Автори: Ілляш, Соломія
Ключові слова: самосвідомість
професійне саморозуміння
професійно-педагогічна спрямованість
професійно-педагогічна підготовка
майбутні вчителі
початкова школа
професійна діяльність
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Ілляш, Соломія. Розвиток професійного саморозуміння в процесі підготовки майбутніх учителів / С. Ілляш // Молодь і ринок. - 2019. - № 2. - С. 90-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено проблему розвитку професійного саморозуміння в майбутніх учителів; проаналізовано психологічні аспекти проблеми саморозуміння; розглянуто основні підходи щодо вивчення та діагностики процесу розуміння; виокремлено суттєві ознаки та структурно-динамічні характеристики саморозуміння; розкрито зв’язок професійно-педагогічної спрямованості і саморозуміння майбутніх учителів; визначено функції та показники професійного саморозуміння; з’ясовано способи впливу саморозуміння на успішність професійної діяльності майбутніх учителів початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1518
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
162827-Текст статті-355973-1-10-20190407.pdf279,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.