Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1518
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІлляш, Соломія-
dc.date.accessioned2022-05-23T07:51:36Z-
dc.date.available2022-05-23T07:51:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІлляш, Соломія. Розвиток професійного саморозуміння в процесі підготовки майбутніх учителів / С. Ілляш // Молодь і ринок. - 2019. - № 2. - С. 90-95. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1518-
dc.description.abstractУ статті досліджено проблему розвитку професійного саморозуміння в майбутніх учителів; проаналізовано психологічні аспекти проблеми саморозуміння; розглянуто основні підходи щодо вивчення та діагностики процесу розуміння; виокремлено суттєві ознаки та структурно-динамічні характеристики саморозуміння; розкрито зв’язок професійно-педагогічної спрямованості і саморозуміння майбутніх учителів; визначено функції та показники професійного саморозуміння; з’ясовано способи впливу саморозуміння на успішність професійної діяльності майбутніх учителів початкової школи.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectсамосвідомістьuk_UA
dc.subjectпрофесійне саморозумінняuk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічна спрямованістьuk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.titleРозвиток професійного саморозуміння в процесі підготовки майбутніх учителівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
162827-Текст статті-355973-1-10-20190407.pdf279,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.