Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1485
Назва: Тьютор як суб'єкт освітнього процесу в системі дистанційного навчання
Автори: Гарбуза, Тетяна
Ключові слова: дистанційна освіта
освітній процес
навчальні заклади вищої освіти
роль тьютора
професійна діяльність
професійна компетентність
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Гарбуза, Тетяна. Тьютор як суб'єкт освітнього процесу в системі дистанційного навчання / Т. Гарбуза // Молодь і ринок. - 2019. - № 1. - С. 71-75. - Бібліогр в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальним питанням відносно тенденцій в розвитку дистанційної форми освіти. Акцент робиться на ролі викладача в системі он-лайн освіти, яка пред’являє особливі вимоги до рівня їхньої професійної підготовки і кваліфікації. У статті представлений аналіз історії розвитку тьюторства, виділені ключові моменти зміни ролі тьютора в освіті, визначені перспективні напрями зміни його ролі в системі дистанційної освіти; описана модель взаємодії учасників процесу дистанційного навчання, виокремлені види функціональної діяльності викладача закладу традиційного навчання та дистанційної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1485
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
158528-Текст статті-346375-1-10-20190305.pdf236,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.