Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1485
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарбуза, Тетяна-
dc.date.accessioned2022-05-17T11:37:05Z-
dc.date.available2022-05-17T11:37:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГарбуза, Тетяна. Тьютор як суб'єкт освітнього процесу в системі дистанційного навчання / Т. Гарбуза // Молодь і ринок. - 2019. - № 1. - С. 71-75. - Бібліогр в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1485-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальним питанням відносно тенденцій в розвитку дистанційної форми освіти. Акцент робиться на ролі викладача в системі он-лайн освіти, яка пред’являє особливі вимоги до рівня їхньої професійної підготовки і кваліфікації. У статті представлений аналіз історії розвитку тьюторства, виділені ключові моменти зміни ролі тьютора в освіті, визначені перспективні напрями зміни його ролі в системі дистанційної освіти; описана модель взаємодії учасників процесу дистанційного навчання, виокремлені види функціональної діяльності викладача закладу традиційного навчання та дистанційної освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectнавчальні заклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectроль тьютораuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.titleТьютор як суб'єкт освітнього процесу в системі дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
158528-Текст статті-346375-1-10-20190305.pdf236,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.