Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1330| Назва: | Європейська та антиєвропейська тенденції в сучасній освіті |
| Автори: | Піхорович, Василь |
| Ключові слова: | гумбольдтовські принципи освіти зняття розподілу праці спеціалізація розподіл праці |
| Дата публікації: | 2018 |
| Бібліографічний опис: | Піхорович, Василь Європейська та антиєвропейська тенденції в сучасній освіті / В. Піхорович // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / [гол. ред. О. А. Ткаченко ; члени редкол.: Я. Бартошевський, В. А. Бодак, В. С. Возняк та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 36 : Філософія. – С. 69-82 |
| Короткий огляд (реферат): | Автор статті доводить, що тенденція сучасноїосвіти до універсалізації і фундаменталізації є більш продуктивною, ніж до спеціалізації, оскільки освіта не може зводитися до передачі знань і формування вмінь та навичок. В основу вітчизняної системи освіти лягли кращі ідеї європейської філософії і так звані гумбольдтовські принципи, на яких ґрунтувалася західноєвропейська університетська освіта. Інакше кажучи, зараз ми під лозунгами наближення до Європи знищуємо систему ос-віти, засновану на кращих європейських зразках, замість того, щоб на її основі створювати освіту майбутнього. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1330 |
| Розташовується у зібраннях: | № 36 (2018) Людинознавчі студії. Серія «Філософія» |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| піхорович (2).pdf | 589,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.