Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1330
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіхорович, Василь-
dc.date.accessioned2022-05-03T13:31:34Z-
dc.date.available2022-05-03T13:31:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПіхорович, Василь Європейська та антиєвропейська тенденції в сучасній освіті / В. Піхорович // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / [гол. ред. О. А. Ткаченко ; члени редкол.: Я. Бартошевський, В. А. Бодак, В. С. Возняк та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. – Вип. 36 : Філософія. – С. 69-82uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1330-
dc.description.abstractАвтор статті доводить, що тенденція сучасноїосвіти до універсалізації і фундаменталізації є більш продуктивною, ніж до спеціалізації, оскільки освіта не може зводитися до передачі знань і формування вмінь та навичок. В основу вітчизняної системи освіти лягли кращі ідеї європейської філософії і так звані гумбольдтовські принципи, на яких ґрунтувалася західноєвропейська університетська освіта. Інакше кажучи, зараз ми під лозунгами наближення до Європи знищуємо систему ос-віти, засновану на кращих європейських зразках, замість того, щоб на її основі створювати освіту майбутнього.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectгумбольдтовські принципи освітиuk_UA
dc.subjectзняття розподілу праціuk_UA
dc.subjectспеціалізаціяuk_UA
dc.subjectрозподіл праціuk_UA
dc.titleЄвропейська та антиєвропейська тенденції в сучасній освітіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Філософія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
піхорович (2).pdf589,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.