Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1276
Назва: Методичні рекомендації щодо навчання "підприємливості та фінансової грамотності" на уроках історії України
Автори: Баландюк, Роман
Ключові слова: компетентність
історія України
діяльнісний підхід
фінансова грамотність
навчання підприємливості
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич : Коло
Бібліографічний опис: Баландюк, Роман. Методичні рекомендації щодо навчання "підприємливості та фінансової грамотності" на уроках історії України / Р. Баландюк // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 91-95.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання, що стосуються проблем методики навчання історії України. Визначено комплекс методичних рекомендацій, що сприятимуть активному навчанню “підприємливості та фінансової грамотності”. Дієвим механізмом втілення “підприємливості та фінансової грамотності” є використання компетентнісного, діяльнісного та особистісно орієнтованого підходів. Встановлено, що шкільний курс “Історія України” має величезний потенціал у реалізації ключової компетентності “ініціативність та підприємливість”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1276
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
144292-Текст статті-309863-1-10-20181012.pdf234,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.