Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1276
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаландюк, Роман-
dc.date.accessioned2022-04-28T10:30:34Z-
dc.date.available2022-04-28T10:30:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБаландюк, Роман. Методичні рекомендації щодо навчання "підприємливості та фінансової грамотності" на уроках історії України / Р. Баландюк // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 91-95.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1276-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання, що стосуються проблем методики навчання історії України. Визначено комплекс методичних рекомендацій, що сприятимуть активному навчанню “підприємливості та фінансової грамотності”. Дієвим механізмом втілення “підприємливості та фінансової грамотності” є використання компетентнісного, діяльнісного та особистісно орієнтованого підходів. Встановлено, що шкільний курс “Історія України” має величезний потенціал у реалізації ключової компетентності “ініціативність та підприємливість”.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectісторія Україниuk_UA
dc.subjectдіяльнісний підхідuk_UA
dc.subjectфінансова грамотністьuk_UA
dc.subjectнавчання підприємливостіuk_UA
dc.titleМетодичні рекомендації щодо навчання "підприємливості та фінансової грамотності" на уроках історії Україниuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
144292-Текст статті-309863-1-10-20181012.pdf234,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.