Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1273
Назва: Наступність дошкільної та початкової освіти крізь призму концепції Нової української школи
Автори: Яценко, Світлана
Ключові слова: наступність
дошкільна освіта
початкова освіта
системність
неперервність
нова українська школа
особистість
взаємодія
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич : Коло
Бібліографічний опис: Яценко, Світлана. Наступність дошкільної та початкової освіти крізь призму концепції Нової української школи / С. Яценко // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 76-80.
Короткий огляд (реферат): У статті зроблено спробу проаналізувати сутність та зміст наступності дошкільної освіти та початкової школи в умовах реалізації Концепції Нової української школи. Обґрунтовано специфіку сучасної української освіти з огляду на інформатизацію, глобалізацію, технологізацію та зростання вимог до особистості. Проаналізовано науковий доробок учених, які досліджують проблему наступності дошкільної освіти та початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1273
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
144289-Текст статті-309857-1-10-20181012.pdf233,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.