Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1273
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯценко, Світлана-
dc.date.accessioned2022-04-28T10:14:41Z-
dc.date.available2022-04-28T10:14:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЯценко, Світлана. Наступність дошкільної та початкової освіти крізь призму концепції Нової української школи / С. Яценко // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 76-80.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1273-
dc.description.abstractУ статті зроблено спробу проаналізувати сутність та зміст наступності дошкільної освіти та початкової школи в умовах реалізації Концепції Нової української школи. Обґрунтовано специфіку сучасної української освіти з огляду на інформатизацію, глобалізацію, технологізацію та зростання вимог до особистості. Проаналізовано науковий доробок учених, які досліджують проблему наступності дошкільної освіти та початкової школи.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectнаступністьuk_UA
dc.subjectдошкільна освітаuk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectсистемністьuk_UA
dc.subjectнеперервністьuk_UA
dc.subjectнова українська школаuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectвзаємодіяuk_UA
dc.titleНаступність дошкільної та початкової освіти крізь призму концепції Нової української школиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
144289-Текст статті-309857-1-10-20181012.pdf233,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.