Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1151
Назва: Особливості структури формування професійної компетентності майбутнього учителя
Автори: Криштанович, Мирослав
Ключові слова: освіта
педагогіка
учитель
компетентність
структура компетентності
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Криштанович, Мирослав. Особливості структури формування професійної компетентності майбутнього учителя / М. Криштанович // Молодь і ринок. - 2018. - № 8. - С. 22-25.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто структуру професійно-педагогічної компетентності, яка є важливим показником професійного розвитку кожного учителя, викладача. Проаналізовано праці вчених щодо структури професійно-педагогічної компетентності учителя, визначено шляхи формування, виокремлено певні критерії та показники сформованості професійно-педагогічної компетентності майбутнього учителя. Встановлено, що професійно-педагогічна компетентність в багатьох випадках визначається специфікою виконуваної професійної діяльності та її приналежністю до визначених типів професій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1151
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
141862-Текст статті-304220-1-10-20180907.pdf307,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.