Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1151
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКриштанович, Мирослав-
dc.date.accessioned2022-04-04T12:54:46Z-
dc.date.available2022-04-04T12:54:46Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКриштанович, Мирослав. Особливості структури формування професійної компетентності майбутнього учителя / М. Криштанович // Молодь і ринок. - 2018. - № 8. - С. 22-25.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1151-
dc.description.abstractУ статті розглянуто структуру професійно-педагогічної компетентності, яка є важливим показником професійного розвитку кожного учителя, викладача. Проаналізовано праці вчених щодо структури професійно-педагогічної компетентності учителя, визначено шляхи формування, виокремлено певні критерії та показники сформованості професійно-педагогічної компетентності майбутнього учителя. Встановлено, що професійно-педагогічна компетентність в багатьох випадках визначається специфікою виконуваної професійної діяльності та її приналежністю до визначених типів професій.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectучительuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectструктура компетентностіuk_UA
dc.titleОсобливості структури формування професійної компетентності майбутнього учителяuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
141862-Текст статті-304220-1-10-20180907.pdf307,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.