Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1099
Назва: Готовність майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів
Автори: Петрик, Крістіна
Ключові слова: професійна підготовка
готовність
професійна готовність
готовність майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів
структурні компоненти готовності
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич : Коло
Бібліографічний опис: Петрик, Крістіна. Готовність майбутніх учителів початкової школи до організації навчальної взаємодії учнів / К. Петрик // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 173-178.
Короткий огляд (реферат): У статті синтезовано й подано визначення дефініції “готовність майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів”. Внесено деякі уточнення щодо трактування понять “професійна підготовка”, “готовність”, “професійна готовність”, що поглиблює розуміння ключового поняття “готовність майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів” та схарактеризовано його структурні компоненти: ціле-мотиваційний, змістовно-процесуальний та рефлексивно-корекційний.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1099
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
133933-Текст статті-288249-1-10-20180617.pdf231,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.