Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1099
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетрик, Крістіна-
dc.date.accessioned2022-03-28T13:35:55Z-
dc.date.available2022-03-28T13:35:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПетрик, Крістіна. Готовність майбутніх учителів початкової школи до організації навчальної взаємодії учнів / К. Петрик // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 173-178.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1099-
dc.description.abstractУ статті синтезовано й подано визначення дефініції “готовність майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів”. Внесено деякі уточнення щодо трактування понять “професійна підготовка”, “готовність”, “професійна готовність”, що поглиблює розуміння ключового поняття “готовність майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів” та схарактеризовано його структурні компоненти: ціле-мотиваційний, змістовно-процесуальний та рефлексивно-корекційний.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна готовністьuk_UA
dc.subjectготовність майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнівuk_UA
dc.subjectструктурні компоненти готовностіuk_UA
dc.titleГотовність майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
133933-Текст статті-288249-1-10-20180617.pdf231,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.