Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1028| Назва: | Особливості підтримки й функціонування малих шкіл Польщі |
| Автори: | Прокопів, Любов |
| Ключові слова: | малочисельна школа мала школа громадські організації підготовка педагогічних кадрів волонтерство |
| Дата публікації: | 2017 |
| Бібліографічний опис: | Прокопів, Любов Особливості підтримки й функціонування малих шкіл Польщі / Л. Прокопів // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 5/37 : Педагогіка. – С. 145-155 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано польський досвід збереження та функціонування малих шкіл, доведено, що реформи шкільної освіти, у тому числі малочисельної школи, у другій половині ХХ ст. у Польщі передбачали створення різноманітних проектів, волонтерство тощо; акцентовано увагу на ролі громадських організацій та діяльності державних органів освіти Польщі у підтримці та функціонуванні малих (малочисельних) шкіл; проаналізовано діяльність громадських організацій «Едукатор», «Федерації освітніх ініціатив» та ін |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1028 |
| Розташовується у зібраннях: | № 37 (2017) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| прокопів (3).pdf | 432,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.