Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1028
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокопів, Любов-
dc.date.accessioned2022-03-17T12:28:28Z-
dc.date.available2022-03-17T12:28:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПрокопів, Любов Особливості підтримки й функціонування малих шкіл Польщі / Л. Прокопів // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 5/37 : Педагогіка. – С. 145-155uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1028-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано польський досвід збереження та функціонування малих шкіл, доведено, що реформи шкільної освіти, у тому числі малочисельної школи, у другій половині ХХ ст. у Польщі передбачали створення різноманітних проектів, волонтерство тощо; акцентовано увагу на ролі громадських організацій та діяльності державних органів освіти Польщі у підтримці та функціонуванні малих (малочисельних) шкіл; проаналізовано діяльність громадських організацій «Едукатор», «Федерації освітніх ініціатив» та інuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмалочисельна школаuk_UA
dc.subjectмала школаuk_UA
dc.subjectгромадські організаціїuk_UA
dc.subjectпідготовка педагогічних кадрівuk_UA
dc.subjectволонтерствоuk_UA
dc.titleОсобливості підтримки й функціонування малих шкіл Польщіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
прокопів (3).pdf432,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.