Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/984
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРевть, Алла-
dc.date.accessioned2022-02-23T12:10:05Z-
dc.date.available2022-02-23T12:10:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРевть, Алла. Використання ідей історичного досвіду формування особистості підлітка у позакласній виховній роботі сучасної загальноосвітньої школи України / А. Ревть // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 95-99.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/984-
dc.description.abstractУ статті розкрито концептуальні основи виміру проблеми, обґрунтовано завдання позакласної виховної роботи, що спрямовані на творчу реалізацію потенціалу підлітків. Проаналізовано особистісний, діяльнісно-процесуальний та пошуково-дослідницький підходи до формування творчої особистості учня у позакласній виховній роботі загальноосвітньої школи. Обгрунтовано доцільність використання ідей історичного досвіду формування особистості підлітка у позакласній виховній роботі сучасної української школи.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectтворча особистістьuk_UA
dc.subjectпозакласна виховна роботаuk_UA
dc.subjectзагальноосвітня школаuk_UA
dc.titleВикористання ідей історичного досвіду формування особистості підлітка у позакласній виховній роботі сучасної загальноосвітньої школи Україниuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
140427-Текст статті-300663-1-10-20180812.pdf231,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.