Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/967
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФоростюк, Інна-
dc.date.accessioned2022-02-22T08:24:20Z-
dc.date.available2022-02-22T08:24:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationФоростюк, Інна. Підвищення мотивації молоді до вивчення іноземних мов у закладах вищої освіти / І. Форостюк // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 36-40.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/967-
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття мотивації, визначені зовнішні та внутрішні мотиваційні складові, а також виділено у результаті аналізу проведеного опитування, які з даних складових грають головну роль у процесі вивчення іноземних мов студентами закладів вищої освіти. Розглянуті сучасні методи посилення інтересу молоді до іноземних мов, зокрема можливості використання Інтернету та платформи Moodle. Описані найбільш цікаві види діяльності, які пропонує платформа, та зовнішні ресурси, корисні для використання у процесі викладання іноземних мов.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectресурсuk_UA
dc.subjectсоціальний конструктивізмuk_UA
dc.titleПідвищення мотивації молоді до вивчення іноземних мов у закладах вищої освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
140374-Текст статті-300549-1-10-20180811.pdf232,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.