Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/966
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦісарук, Віталій-
dc.contributor.authorЦісарук, Ірина-
dc.date.accessioned2022-02-22T08:18:29Z-
dc.date.available2022-02-22T08:18:29Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЦісарук, Віталій. Самоосвітня компетентність майбутнього вчителя трудового навчання та технологій / В. Цісарук, І. Цісарук // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 32-36uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/966-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано визначення науковцями терміну “самоосвітня компетентність”. Визначено поняття самоосвітня компетентність майбутнього вчителя трудового навчання та технології як якість особистості педагога, що характеризується здатністю та готовністю до безперервної самоосвіти під час навчання та у процесі професійної діяльності. Висвітлено питання формування самоосвітньої компетентності у майбутніх учителів. Охарактеризовано сутність, структуру та функції самоосвітньої компетентності. Розкрито уміння теоретичного і практичного характеру, якими повинні володіти майбутні вчителі технологій під час організації самостійної діяльності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectсамоосвітня компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.titleСамоосвітня компетентність майбутнього вчителя трудового навчання та технологійuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
140373-Текст статті-300547-1-10-20180811.pdf229,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.