Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/931
Назва: Педагогічний топос "бурси": рефлексії Івана Франка на освітянську проблематику
Автори: Микитюк, Володимир
Ключові слова: Іван Франко
історія педагогіки
бурса
навчання літератури
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Микитюк, Володимир. Педагогічний топос "бурси": рефлексії Івана Франка на освітянську проблематику / В. Микитюк // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 94-98.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто рецепцію художніх творів Анатоля Свидницького і Степана Руданського з освітянською проблематикою українською критикою у Галичині, передусім рефлексії І. Франка. Досліджено топос “бурси” та його трактування у педагогічному контексті 2-ї пол. 19-го століття, інтерпретаційні версії І. Франка як літературного критика та історика національної педагогіки. Проаналізовано та класифіковано інтерпретаційні стилі та основні оцінки вченого несприятливих умов для українського шкільництва у колоніальних умовах, гостру критику деспотичної педагогіки через призму художніх текстів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/931
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
136876-Текст статті-294456-1-10-20180709.pdf238,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.