Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/930
Назва: Формування позитивної мотивації у студентів щодо застосування навчально-пізнавальних медіатекстів
Автори: Бешок, Тетяна
Ключові слова: майбутні учителі
навчально-пізнавальні медіатексти
мотиваційна модель
медіаосвітні технології
позитивна мотивація
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Бешок, Тетяна. Формування позитивної мотивації у студентів щодо застосування навчально-пізнавальних медіатекстів / Т. Бешок // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 90-93.
Короткий огляд (реферат): У статті виділено основні складові, які впливають на формування позитивної мотивації у студентів щодо застосування навчально-пізнавальних медіатекстів. Детально проаналізовано створену автором мотиваційну модель ефективного застосування медіаосвітніх технологій у професійній підготовці майбутніх учителів, яка включає структуру, зміст, ефективність та особливості діяльності. Обґрунтовано необхідність розвитку навичок самостійного мислення у студентів із метою формування стійкої мотивації до сприймання та використання медіаосвітніх технологій у професійній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/930
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
136875-Текст статті-294454-1-10-20180709 (1).pdf238,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.