Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/929
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуров, Сергій-
dc.date.accessioned2022-02-02T09:23:58Z-
dc.date.available2022-02-02T09:23:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГуров, Сергій. Сутність духовно-моральних цінностей особистості у філософсько-педагогічному дискурсі / С. Гуров // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 85-90uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/929-
dc.description.abstractУ статті досліджено розвиток поняття “цінність” у філософському, педагогічному і психологічному контекстах, а також уточнено сутність поняття “духовно-моральних цінностей” як системи. Автором здійснено аналіз передумов виникнення проблеми виховання духовно-моральних цінностей особистості. Розглянуто основні наукові підходи до аналізу системи духовно-моральних цінностей. Представлено різноманітність тлумачень цих понять у різні історичні періоди. Підкреслено нерозривність зв’язку понять “духовність” та “моральність” через прагнення науковців поєднати релігійний та світський характери розуміння феномену духовності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectсистема духовно-моральних цінностейuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectаксіологічний підхідuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectстуденти гуманітарних спеціальностейuk_UA
dc.titleСутність духовно-моральних цінностей особистості у філософсько-педагогічному дискурсіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
136874-Текст статті-294452-1-10-20180709.pdf249,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.