Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/920
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриш, Наталя-
dc.contributor.authorБрежнєва, олена-
dc.date.accessioned2022-01-31T14:42:21Z-
dc.date.available2022-01-31T14:42:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГавриш, Наталя Засоби оптимізації засвоєння майбутніми педагогами теоретичних знань у процесі вивчення фахових дисциплін / Н. Гавриш, О. Брежнєва // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 4/36 : Педагогіка. – С. 44-53uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/920-
dc.description.abstractПроаналізовано проблему професійно-методичної підготовки майбутніх педагогів, розкрито окремі засоби оптимізації засвоєння студентами теоретичних знань у процесі вивчення фахових дисциплін: дошкільної лінгводидактики і теорії та методики логіко-математичного розвитку дітей; представлені результати локального експериментального дослідження. На конкретних прикладах охарактеризовано методи і способи опрацювання та упорядкування студентами навчального матеріалу за допомогою логічних прийомів мислення: аналізу, систематизації, узагальнення, схематизації, алгоритмізаціїuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectсистематизація навчального матеріалуuk_UA
dc.subjectкласифікаціяuk_UA
dc.subjectалгоритмізаціяuk_UA
dc.subjectлогічні прийоми мисленняuk_UA
dc.subjectструктурно-семантична схемаuk_UA
dc.subjectмодеративні семінариuk_UA
dc.titleЗасоби оптимізації засвоєння майбутніми педагогами теоретичних знань у процесі вивчення фахових дисциплінuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
гавриш (2).pdf330,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.