Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/918
Назва: Передумови становлення та розвитку освіти обдарованих школярів у США, Канаді та Великій Британії
Автори: Бойченко, Марина
Ключові слова: обдаровані школярі
становлення та розвиток освіти обдарованих школярів
США
Канада
Велика Британія
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Бойченко, Марина Передумови становлення та розвитку освіти обдарованих школярів у США, Канаді та Великій Британії / М. Бойченко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 4/36 : Педагогіка. – С. 23-32
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено передумови становлення та розвитку освіти обдарованих школярів у США, Канаді та Великій Британії. Окреслено еволюційні зміни в розумінні сутності обдарованості й особливостей надання педагогічної підтримки зазначеній категорії дітей та молоді учнівського віку від найдавніших часів до кінця ХІХ ст. Доведено, що перші інституціалізовані спроби надання спеціальних освітніх послуг обдарованим школярам у досліджуваних країнах мали місце в другій половині ХІХ ст
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/918
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
бойченко (3).pdf353,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.