Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/914
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧепіль, Марія-
dc.date.accessioned2022-01-31T11:54:31Z-
dc.date.available2022-01-31T11:54:31Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЧепіль, Марія Зміст виховної діяльності Українських педагогів Галичини (кінець XIX - початок XX ст.) / М. Чепіль // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 3/35 : Педагогіка. – С. 244-254uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/914-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано роль вчителя у вихованні національно свідомих громадян, патріотів рідної землі, пріоритетні напрями виховної роботі українських педагогів Галичини міжвоєнного періоду; розкрито їхню всебічну діяльність у відновленні духовного життя нації, відродженні культурної спадщини свого народу, у зміцненні статусу рідної мови як повноцінного засобу спілкування. Доведено, що формування патріотизму у дітей було пріоритетним завданням виховної діяльності українських педагогівuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectукраїнські педагогиuk_UA
dc.subjectвиховна діяльністьuk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectпатріотизмuk_UA
dc.subjectнаціональна свідомістьuk_UA
dc.subjectГаличинаuk_UA
dc.titleЗміст виховної діяльності Українських педагогів Галичини (кінець XIX - початок XX ст.uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
чепіль (4).pdf297,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.