Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/913
Назва: Дослідження сутності феномена "методична компетентність" у науковій літературі
Автори: Фесенко, Оксана
Ключові слова: методична компетентність
методичний
методика викладання
учитель початкової школи
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Фесенко, Оксана Дослідження сутності феномена "методична компетентність" у науковій літературі / О. Фесенко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 3/35 : Педагогіка. – С. 236-243
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність феномену «методична компетентність» у зарубіжній та вітчизняній науковій літературі; проаналізовано основні підходи сучасних дослідників стосовно інтерпретації сутності таких понять, як: «методика», «методичний», «методична компетентність»; визначено зміст методичної компетентності в професійнопедагогічній діяльності вчителя початкової школи
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/913
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
фесенко.pdf257,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.