Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/910
Назва: Історико-філософські основи здоров'язбережувального виховання
Автори: Сливка, Лариса
Ключові слова: здоров’я
здоров’язбережувальне виховання
зростаюча особистість
Середньовіччя
епоха Відродження
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Сливка, Лариса Історико-філософські основи здоров'язбережувального виховання / Л. Сливка // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 3/35 : Педагогіка. – С. 208-216
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено головні віхи розвитку поглядів людства на збереження і зміцнення здоров’я в контексті загального історичного процесу. Виявлено, що поступальний рух у напрямі сучасних концепцій розуміння сутності людини, удосконалення її здоров’я пов’язаний із філософією мислителів античності, Середньовіччя, епохи Відродження. Охарактеризовано здоров’яорієнтований компонент їхньої творчо-практичної спадщини, виокремлено його сутність. Надбання попередників стали підґрунтям педагогічних аспектів розв’язання питань здоров’я дітей та молоді наприкінці ХІХ століття, коли активно розроблялася так звана «філософія здоров’я»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/910
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
сливка.pdf236,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.