Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/907
Назва: The level of social competence of students with dyslexia in the context of self-esteem
Інші назви: Соціальна компетентність учнів з дислексією у контексті самооцінки
Автори: Pawluk-Skrzypek, Agnieszka
Witek, Anna
Ключові слова: дислексія
розвиток
самооцінка
соціальні навички
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Павлюк, - Скшипек Агнешка Соціальна компетентність учнів з дислексією у контексті самооцінки / -. С. Павлюк, А. Вітек // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 3/35 : Педагогіка. – С. 182-189
Короткий огляд (реферат): У статті представлені результати дослідження, метою якого було визначення – чи і яка залежність існує між рівнем самооцінки і соціальним рівнем компетентності учнів третього класу гімназії з діагнозом дислексія. Ця проблема настільки важлива, що здатність до співпраці і спілкування з іншими людьми визначає не тільки професійний, а й особистий успіх. Тим часом, учні з дислексією перебувають у досить невигідному становищі, тому що специфіка цього розладу відноситься до всієї системи мовлення, зокрема творення і розуміння усних відповідей, що є основою налагодження нормальних соціальних відносин
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/907
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
павлюк.pdf253,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.