Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/903
Назва: Моделювання професійної підготовки педагога у вищих навчальних закладах України
Автори: Кобрій, Ольга
Ключові слова: моделювання
зміст педагогічної діяльності
демократична структура педагогічної діяльності
навчальні плани
програми
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Кобрій, Ольга Моделювання професійної підготовки педагога у вищих навчальних закладах України / О. Кобрій // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 3/35 : Педагогіка. – С. 145-153
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито різні способи моделювання професійної підготовки педагога, які передбачають визначення обсягу та якості пропонованої інформації, постановку проблем, задач та орієнтують на його творчість. Обґрунтовано кардинальні зміни у сучасному трактуванні педагогічної діяльності, пов’язані з її демократичною структурою, відображенням її змісту у навчальних планах, програмах, підручниках, посібниках. Акцент зроблено на функціях майбутньої діяльності вчителя та на відповідних аспектах моделювання його підготовки, пов’язаними з наближенням умов навчання до реалій життя
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/903
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кобрій (6).pdf216,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.