Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/882
Назва: Аксіологічні засади підготовки вихователя дітей дошкільного віку до виховної діяльності
Автори: Цвєткова, Ганна
Ключові слова: аксіологія
аксіологічні засади
створення аксіологічного простору
майбутній вихователь дітей дошкільного віку
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Цвєткова, Ганна Аксіологічні засади підготовки вихователя дітей дошкільного віку до виховної діяльності / Г. Цвєткова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 2/34. – С. 24-254
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз аксіологічних засад підготовки вихователя дітей дошкільного віку до виховної діяльності з урахуванням методологічності сучасного наукового мислення; виокремлено основні положення, пов’язані з сучасним виховним процесом, зі створенням аксіологічного простору сучасного педагогічного університету, зі збагаченням аксіосфери, з розглядом особистості студента як активної розвивальної системи, що базується на цілісному підґрунті ціннісно-смислової сфери; розкрито підготовку майбутнього вихователя з позицій аксіологічного підходу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/882
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
цветкова.pdf265,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.