Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/873
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНевмержицька, Олена-
dc.date.accessioned2022-01-24T10:28:49Z-
dc.date.available2022-01-24T10:28:49Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationНевмержицька, Олена Аксіологічні ідеї у педагогічній думці доби визвольних змагань (1917-1919) / О. Невмержицька // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 2/34. – С. 164-171uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/873-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано педагогічну думку доби Визвольних змагань. Доведено, що погляди вітчизняних педагогів (І. Огієнко, С. Русова, Я. Чепіга та ін.) мали виразне національне спрямування. Констатовано, що у працях вітчизняних педагогів означеного періоду простежується ідея національної школи, рідної мови, гуманізму, виховання громадянськості, патріотизму, релігійності, моральності. Виокремлено зміст виховання у працях педагогів означеного періоду, який охоплював абсолютні вічні, національні, громадянські, сімейні цінностіuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectаксіологічні ідеїuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectцінності вихованняuk_UA
dc.subjectвиховний ідеалuk_UA
dc.titleАксіологічні ідеї у педагогічній думці доби визвольних змагань (1917-1919)uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
невмержицька (5).pdf247,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.