Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/868
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТурчик, Ірина-
dc.contributor.authorЄрмолова, Валентина-
dc.contributor.authorМацола, Наталія-
dc.date.accessioned2022-01-22T12:31:53Z-
dc.date.available2022-01-22T12:31:53Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/868-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано систему фізичного виховання і спорту в США (кінець ХХ –поч. ХХІ ст.). Встановлено, що реформування шкільних програм з фізкультурної освіти у другій половині ХХ ст. було пов’язане зі змінами, що відбувалися у суспільному житті та спорті у США. Для початку періоду ХXI ст. характерним було зростання статусу ФКО і спорту у школах. Вважаємо, що насамперед це пов’язано з оприлюдненням у США масштабних досліджень, які засвідчили про погіршення стану здоров’я американської нації внаслідок високого рівня гіподинамії. Нація поступово усвідомлювала важливість навчити дітей вести здоровий спосіб життя і сформувати у них вміння для дотримання його у дорослому віці. Найбільш відомими підходами у шкільній фізкультурній освіті на початку ХХІ ст. США були: «Освіта через рух» (Movement Education), «Спортивна освіта» (Sport Education), «Фітнес освіта» (Fitness Education).uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherНауковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 15. Науковопедагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових працьuk_UA
dc.titleШкільна система фізичного виховання та спорту в США (кінець ХХ – поч. ХХІ ст.)uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НЧ_серія 15_випуск 6К (2021)_43 з логотипами (1).pdf5,88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.