Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/858
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудікова, Лариса-
dc.date.accessioned2022-01-21T12:44:17Z-
dc.date.available2022-01-21T12:44:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДудікова, Лариса. Методичні рекомендації науково-педагогічним працівникам медичних закладів вищої освіти щодо формування професійно-етичної компетентності майбутніх лікарів / Л. Дудікова // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 55-61.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/858-
dc.description.abstractУ статті представлено методичні рекомендації щодо формування професійно-етичної компетентності майбутніх лікарів протягом трьох етапів. Автор веде мову про важливість на початковому етапі проектування мети і завдань формування професійно-етичної компетентності з урахуванням таксономії цілей і професійних функцій, що їх виконуватимуть майбутні лікарі під час професійної діяльності; відбору та структурування змісту гуманітарних дисциплін відповідно до ціннісних орієнтацій соціально-комунікативної взаємодії майбутніх лікарів з пацієнтами. Під час пізнавально-пошукового етапу рекомендується застосовувати інноваційні форми і методи навчання для оволодіння студентами уміннями і навичками професійно-етичної поведінки; моделювати заняття, які імітують професійну діяльність на основі застосування інформаційно-комунікаційних технологій. На базовому етапі важливе значення має моделювання змісту занять на основі міждисциплінарного підходу, застосування технологій навчання, спрямованих на задоволення індивідуальних освітніх потреб студентів, уведення спеціального факультативного курсу для поглибленого оволодіння етичними нормами професійної діяльності та ін.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectпрофесійно-етична компетентністьuk_UA
dc.subjectмайбутні лікаріuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectметодичні рекомендаціїuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectетапи формуванняuk_UA
dc.titleМетодичні рекомендації науково-педагогічним працівникам медичних закладів вищої освіти щодо формування професійно-етичної компетентності майбутніх лікарівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
136849-Текст статті-294408-1-10-20180708.pdf258,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.