Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/856
Назва: Предметно-мовне інтегроване навчання (CLIL) в аграрних і технічних вищих навчальних закладах освіти в Eкраїні
Автори: Дзюбата, Зоряна
Ключові слова: предметно-мовне навчання (CLIL)
аграрні та технічні вищі навчальні заклади освіти
англійська мова за професійним спрямуванням (ESP)
мотивація
комунікативна підготовка
професійно-важливі знання та уміння
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Дзюбата, Зоряна. Предметно-мовне інтегроване навчання (CLIL) в аграрних і технічних вищих навчальних закладах освіти в Eкраїні / З. Дзюбата // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 46-49.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто ефективність предметно-мовного навчання (CLIL) у вищих аграрних і технічних закладах освіти в Україні. Проведено аналіз понять CLIL (предметно-мовне навчання), ESP (англійська мова за професійним спрямуванням), EMI (англійська мова як мова викладання), визначено переваги та недоліки цих методик на сучасному етапі їх імплементації в українських вищих аграрних і технічних закладах освіти. Проаналізовано вимоги та шляхи реалізації ідей CLIL в сучасній освітній системі, а саме: актуальність методики та компоненти CLIL курсу, підготовка викладачів та методичних матеріалів, мотивація і допомога студентам, труднощі імплементації, очікувані результати в плані мовної підготовки та засвоєння професійно-важливих знань та умінь та інше.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/856
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
136847-Текст статті-294404-1-10-20180708.pdf260,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.