Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/849
Назва: Соціально-психологічний тренінг в системі підготовки майбутніх практичних психологів закладів освіти: принципи та стратегії побудови програм
Автори: Панасенко, Елліна
Сурчилова, Світлана
Ключові слова: соціально-психологічний тренінг
тренінгова програма
принципи побудови тренінгу
стратегії побудови тренінгу
методика проведення соціально-психологічного тренінгу
функції соціально-психологічного тренінгу
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Панасенко, Елліна. Соціально-психологічний тренінг в системі підготовки майбутніх практичних психологів закладів освіти: принципи та стратегії побудови програм / Е. Панасенко, С. Сурчилова // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 6-11.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто соціально-психологічний тренінг як систему активної підготовки практичних психологів закладів освіти до майбутньої професійної діяльності. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних науковців-психологів, який свідчить, що важливою перевагою соціально-психологічного тренінгу є використання навчального ефекту групових взаємодій і реалізація принципу активності його учасників. Визначено основні функції соціально-психологічного тренінгу та принципи його побудови. Представлено провідні стратегії побудови тренінгових програм.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/849
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
136840-Текст статті-294390-1-10-20180708.pdf246,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.