Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/843
Назва: Виховання в контексті екзистенціаального підходу як педагогічна проблема
Автори: Ковальчук, Тетяна
Шиманчик, Марія
Ключові слова: екзистенціальний підхід
екзистенціальна сфера
суб’єктність
суб’єктно-орієнтовані технології
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Ковальчук, Тетяна Виховання в контексті екзистенціаального підходу як педагогічна проблема / Т. Ковальчук, М. Шиманчик // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 2/34. – С. 101-110
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається сутність екзистенціального підходу до проектування і реалізації процесу виховання. Ціннісно-цільові орієнтири розвитку екзистенціальної сфери учнів розглядаються з позицій різних вчених (Е. Фромма, Е. Берна, О. Гребенюк, Т. Гребенюк та ін.). Акцентується увага на тому, що основним ціннісно-цільовим орієнтиром виховання в контексті екзистенціального підходу є розвиток суб’єктності людини, здатності ціннісно осмисленого проектування свого розвитку. У статті розкриваються способи (методи, технології) розвитку екзистенціальної сфери, виховання в контексті екзистенціального підходу. Звернуто увагу на реалізацію таких суб’єктно-орієнтованих технологій, як психолого-педагогічний супровід подій, педагогічного стимулювання саморозвитку учнів, соціально-орієнтовані ігри, соціального проектування (соціальні проби)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/843
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ковальчук (2).pdf222,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.