Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/836
Назва: Розвиток суб'єктивності школяра як орієнтир фахової підготовки майбутнього педагога
Автори: Галян, Олена
Ключові слова: суб’єктність особистості школяра
ознаки суб’єктності
полінауковість
професійна підготовка майбутнього педагога
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Галян, Олена Розвиток суб'єктивності школяра як орієнтир фахової підготовки майбутнього педагога / О. Галян // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 2/34. – С. 30-37
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізовано потребу підготовки майбутніх учителів до реалізації суб’єктної сутності школяра у процесі його навчання, виховання і розвитку. Акцентовано увагу на полінауковості знання про суб’єктність особистості, що сприяє розширенню та поглибленню уявлень про цей феномен. Висвітлено теоретико-концептуальні положення, які розкривають основні ознаки суб’єктності особистості школяра, визначають змістові характеристики освітнього середовища для її розвитку і є орієнтиром у фаховій підготовці майбутніх учителів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/836
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
галян (2).pdf230,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.