Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/834
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойченко, Марина-
dc.date.accessioned2022-01-19T08:32:36Z-
dc.date.available2022-01-19T08:32:36Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБойченко, Марина Особливості ідентифікації обдарованих школярів у загальноосвітніх навчальних закладах: американський заклад / М. Бойченко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 2/34. – С. 14-19uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/834-
dc.description.abstractСтаттю присвячено висвітленню проблеми ідентифікації обдарованих дітей та молоді у загальноосвітніх школах США. З’ясовано сутність основоположного поняття дослідження – обдаровані діти та молодь – в американських законодавчих документах із відображенням штатової специфіки й окреслено складові обдарованості. Схарактеризовано методи та етапи ідентифікації обдарованих школярів в американських загальноосвітніх навчальних закладахuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectобдарованістьuk_UA
dc.subjectідентифікаціяuk_UA
dc.subjectобдаровані школяріuk_UA
dc.subjectамериканська школаuk_UA
dc.titleОсобливості ідентифікації обдарованих школярів у загальноосвітніх навчальних закладах: американський досвідuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
бойченко (2).pdf232,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.