Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/831
Назва: Методика використання "мозкового штурму" на семінарських заняттях в професійній підготовці у вищих війсьових навчальних закладах
Автори: Рижиков, Вадим
Ключові слова: вищі військові навчальні заклади
семінарське заняття
“Мозковий штурм”
військовослужбовці
професійна підготовка
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Рижиков, Вадим. Методика використання "мозкового штурму" на семінарських заняттях в професійній підготовці у вищих війсьових навчальних закладах (ВВНЗ) / В. Рижиков // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 26-32. - Бібліогр.: С. 31-32.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена використання інтерактивних методів навчання на прикладі “мозкового штурму” на семінарських заняттях при професійній підготовці у ВВНЗ майбутніх офіцерів. “Мозковий штурм” розвиває творчу активність, поліпшує якість теоретичних знань, сприяє формуванню емоційної стійкості, розвиває уміння висловлювати і обґрунтовувати власну професійну точку зору. При формуванні професійної готовності у майбутніх офіцерів в процесі підготовки у ВВНЗ, особливо слід звернути увагу на метод мозкового штурму (мозкової атаки), тому що це метод групового вирішення творчої проблеми. У ході його застосування формується здібність переборювати внутрішні бар’єри, перехід на чужу логіку, внаслідок чого творчі потенціали учасників ніби інтегруються, що особливо важливо для професійної діяльності військового в бойовій обстановці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/831
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
133874-Вадим Рижиков-288170-1-10-20180616.pdf324,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.