Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/820
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАвраменко, Карина-
dc.date.accessioned2022-01-17T11:20:44Z-
dc.date.available2022-01-17T11:20:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАвраменко, Карина. Крайник, Любов. Мотивація як ключовий фактор успіху студентів у вивченні англійської мови професійного спрямування / Л. Крайник // Молодь і ринок. - 2019. - № 4. - С. 158-162. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/820-
dc.description.abstractУ статті розглядається методична підготовка як складова загальної професійної підготовки майбутніх педагогічних працівників на уроках англійської мови, а також вказані можливі методи її вдосконалення. Зокрема, визначено роль засобів інтерактивного навчання у цьому процесі. Виокремлено найбільш ефективні з точки зору розвитку професійної компетентності методи інтерактивного навчання(робота в парах/трійках; “Карусель”; дискусії, ділові ігри, аналіз ситуацій; метод акваріуму; “Мозаїка”; рольові методи; “Мікрофон”; “Мозковий штурм” та “брейн-ринг”), експериментально доведено їхню ефективність у підвищенні методичної майстерності майбутніх вчителів англійської мови.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectметодична підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectінтерактивне навчанняuk_UA
dc.subjectпедагогічний працівникuk_UA
dc.titleМотивація як ключовий фактор успіху студентів у вивченні англійської мови професійного спрямуванняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
168664-Карина Авраменко-371752-1-10-20190526.pdf247,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.