Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/790
Назва: Субъектно-профессиональная позиция педагога: сущность, структура
Інші назви: Суб’єктно-професійна позиція педагога: сутність, структура
Автори: Шиманчик, Мария
Ковальчук, Татьяна
Ключові слова: суб’єктно-професійна позиція педагога
змістовно-діяльнісний компонент
особистісний компонент
суб’єктна активність особистості
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Шиманчик, Мария Субъектно-профессиональная позиция педагога: сущность, структура / М. Шиманчик, Т. Ковальчук // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 1/33 : Педагогіка. – С. 242-251
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається авторський підхід до визначення сутності суб’єктно-професійної позиції педагога як інтегративної якісної характеристики особистості. Обґрунтовується структура суб’єктно-професійної позиції педагога, що охоплює єдність трьох взаємопов’язаних компонентів – ціннісно-мотиваційного, змістовнодіяльнісного, особистісного, розкриваються елементи кожного з них
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/790
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шиманчик.pdf228,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.