Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7758| Назва: | Стратегії формування професійного іміджу майбутнього педагога в умовах цифрової трансформації освіти |
| Автори: | Білозерська, Світлана Іванівна Майданюк, Ірина Сидоренко, Ірина |
| Ключові слова: | рансформація освіти особистісний розвиток професійна компетентність цифрові технології самоосвіта |
| Дата публікації: | 2025 |
| Бібліографічний опис: | Білозерська С. Стратегії формування професійного іміджу майбутнього педагога в умовах цифрової трансформації освіти / С. Білозерська, І. Майданюк, І. Сидоренко // Перспективи та інновації науки. №3(49). 2025. С.159-171 |
| Короткий огляд (реферат): | Цифрові технології стали невіддільною частиною сучасного суспільства, і сфера освіти не стала винятком. Сучасний педагог повинен бути присутнім уцифровому просторі, де він може ефективно взаємодіяти з учнями, колегами та батьками. Метою статті було визначити ефективні підходи до створення позитивного професійного іміджу майбутніх педагогів, враховуючи виклики та можливості цифрового середовища. В ході дослідження з’ясовано, що професійний імідж є формою життєвого прояву сучасного вчителя, через яку він, активізуючи свої особистісні, професійні і духовно-моральні якості, духовно, професійно та особистісно самостверд-жується. На імідж сучасного педагога впливає безліч чинників, серед яких глибокі знання предмету, що викладається, професійна компетентність, вміння адаптуватися до нових технологій і постійно як професійно, так і духовно самовдосконалюватися. Формування професійного іміджу базується на сприйнятті фахівця в освітньому середовищі, тому важливу роль у його структурі відіграють духовний, комунікативний, соціальний і професійний компоненти. До них віднесено рольові ігри та кейс-завдання, лекції-дискусії і лекції-презентації, тренінгові заняття,спецкурси з формування іміджу тощо. Соціальні мережі, завдяки своїм різноманітним формам взаємодії, є потужним інструментом для створення мультимедійного контенту в освіті. Педагогічні заклади вищої освіти повинні активно використовувати цей потенціал длязабезпечення ефективного навчального процесу, який відповідає потребам сучасної молоді. Для майбутніх педагогів соціальні мережі мають стати потужним інструментом для мотивації і саморозвитку, за допомогою якого вони можуть знаходити приклади успішних робіт, комунікувати з експертами й обмінюватися досвідом у спеціалізованих спільнотах. Активна присутність у соцмережах дозволяє майбутнім педагогам налагоджувати професійні зв’язки та формувати цифровий імідж. Проте, ефективність використання цифрових технологій значною мірою залежить від мотивації до навчання та рівня цифрової грамотності майбутнього фахівця. Формування професійного іміджу майбутнього педагога в умовах цифрової трансформації освіти вимагає комплексного підходу, який включає розвиток цифровихкомпетенцій, здатність до адаптації в умовах швидких змін технологічного середовища та готовність до постійного професійного самовдосконалення |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7758 |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові видання Кафедра психології |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| білозерська-майданюк-сидоренко.pdf | 263,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.