Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7600
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляда, Ігор-
dc.date.accessioned2025-12-05T12:18:39Z-
dc.date.available2025-12-05T12:18:39Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКоляда, Ігор. Митці-педагоги: Соломія Крушельницька та Мирослав Скорик: родова наступність поколінь [Текст] = Artists as teachers: Solomiya Krushelnytska and Myroslav Skoryk: generational continuity / І. Коляда // Українські історичні студії : [зб. наук праць ДДПУ ім. І. Франка] / [редкол.: Ю. Стецик (голов. ред.), Р. Попп, Г. Гриценко та ін.] ; М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка. - Дрогобич : Гельветика, 2025. - Вип. 17/59 (2025). - С. 49-56.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7600-
dc.description.abstractМета статті – систематизація та узагальнення інформації про педагогічну діяльність Соломії Крушельницької та Мирослава Скорика, зокрема виявлення спільних та відмінних рис їхньої педагогічної діяльності. Методологія дослідження полягає в аналізі та синтезі матеріалів, які містять інформацію про методи та засади викладацької майстерності обох митців. Новизна дослідження передбачає аналіз та оцінку актуальності педагогічних підходів Соломії Крушельницької та Мирослава Скорика. Висновки. Аналіз основних віх біографії, зокрема педагогічної діяльності Соломії Крушельницької та Мирослава Скорика, засвідчує, що оперна співачка вбачала у своїх студентах продовження себе та свого таланту, тому, не маючи можливості виступати за кордоном, вона відповідально ставилась до процесу викладання. Соломія Крушельницька не залишила після себе теоретичних настанов, підручників, посібників, тому важливими матеріалами для дослідження її діяльності є спогади студентів. Мирослав Скорик, незважаючи на свою зайнятість, намагався сповна приділити належну увагу створенню та формуванню власного індивідуального підходу до кожного студента. Він не лише передав власний досвід учням, але й відкрив у них унікальність. Багато його порад зафіксовані в інтерв’ю, відгуках та спогадах вихованців композитора. Також у результаті дослідження виявлено, що педагогічна діяльність Соломії Крушельницької та Мирослава Скорика мала як спільні, так і відмінні риси, але, незважаючи на розбіжності, обидва митці надавали великого значення розвитку індивідуальності учня, формуванню його творчого потенціалу та відіграли важливу роль у створенні нової генерації українських митців у музичній галузі. Педагогічна діяльність аналізованих постатей потребує подальшого вивчення та адаптації для сучасних здобувачів музичної освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВид. дім "Гельветика"uk_UA
dc.subjectмузикаuk_UA
dc.subjectукраїнська оперна школаuk_UA
dc.subjectСоломія Крушельницькаuk_UA
dc.subjectМирослав Скорикuk_UA
dc.subjectмузична освіта та педагогікаuk_UA
dc.subjectмузичне виконавствоuk_UA
dc.subjectукраїнське оперне мистецтвоuk_UA
dc.titleМитці-педагоги: Соломія Крушельницька та Мирослав Скорик: родова наступність поколіньuk_UA
dc.title.alternativeArtists as teachers: Solomiya Krushelnytska and Myroslav Skoryk: generational continuityuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:2025 № 17/59 (серія Історія)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коляда.pdf345 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.