Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/729| Назва: | Проблеми інклюзивної освіти в Україні |
| Автори: | Ашиток, Надія |
| Ключові слова: | люди з особливими освітніми потребами інклюзивна освіта стратегія розвитку національної системи освіти |
| Дата публікації: | 2015 |
| Бібліографічний опис: | Ашиток, Надія Проблеми інклюзивної освіти в Україні / Н. Ашиток // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 1/33 : Педагогіка. – С. 4-11 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті пропонується визначення інклюзивної освіти, наводиться історія її виникнення та реалізації ідей спільного навчання дітей з різними освітніми потребами в Європі. Також аналізуються важливі на сьогоднішній день завдання, необхідні для реалізації інклюзивної освіти людей з особливими освітніми потребами в Україні. Зазначено, що стратегія розвитку національної системи освіти повинна формуватися адекватно до сучасних інтеграційних і глобалізаційних процесів, вимог переходу до постіндустріальної цивілізації, що забезпечить сталий рух і розвиток України у XXI ст., інтегрування національної системи освіти до європейського і світового освітнього простору. Сприяти реалізації цієї стратегії має належним чином організована і запроваджена у практику інклюзивна освіта, яка в Україні повинна співіснувати із загальною і спеціальною |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/729 |
| Розташовується у зібраннях: | № 33 (2015) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ашиток (2).pdf | 208,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.