Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7090
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмеречак, Леся Іванівна-
dc.date.accessioned2025-10-27T12:26:58Z-
dc.date.available2025-10-27T12:26:58Z-
dc.date.issued2025-08-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7090-
dc.description.abstractВиробнича (педагогічна) практика є невід’ємною складовою частиною освітнього процесу у підготовці фахівців з інклюзивної освіти. Вона забезпечує поєднання теоретичних знань із практичною діяльністю, сприяє формуванню професійної компетентності, педагогічного мислення, комунікативних навичок, готовності до роботи в умовах сучасного інклюзивного освітнього середовища.Основною метою практики є формування у здобувачів вищої освіти здатності застосовувати знання, уміння та навички у реальних умовах професійної діяльності, розв’язувати складні та нестандартні завдання в роботі з особами з особливими освітніми потребами, взаємодіяти з педагогічним колективом, батьками, спеціалістами закладу освіти або інклюзивно-ресурсного центру.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherРедакційно-видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франкаuk_UA
dc.subjectвиробнича (педагогічна) практикаuk_UA
dc.titleМетодичні рекомендації щодо проходження виробничої (педагогічної) практики для здобувачів другого(магістерського) рівня вищої освіти спеціальності «Освітні, педагогічні науки»uk_UA
dc.typeКнигаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25_Практика_ІО_методичні рекомендації (2).pdf1,86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.